Agenda – digitowy plan zajęć

Konferencja jest darmowa. Należy się jednak wcześniej zapisać na wydarzenia. Link do zapisów znajdziesz klikając na poszczególne zajęcia.

Sprawdź jakie atrakcje czekają na Was podczas Digit4kids.

Godziny Pokój 1 Pokój 2 Pokój 3 Pokój 4 Pokój 5
10.00

Czy komputery potrafią robić kanapki? 10.00 – 10.45 7-9 lat

Efekt ducha – hologramy 3D 10.00 – 11.00 9-12 lat

Wstęp do Sztucznej Inteligencji 10.00 – 11.00 13-15 lat

Jakie edukacyjne narzędzia warto znać (nie tylko do nauki programowania) 10.00 – 10.45 Dla rodziców

Python jako pierwszy język programowania – dlaczego warto i jak zacząć? 10.00 – 10.45 Dla nauczycieli

10.15
10.30
10.45
11.00

Edukacja interdyscyplinarna wobec przyszłości rynku pracy 11.00 – 11.30 Rodzice

11.15

Czy komputery potrafią robić kanapki? 11.15 – 12.00 10-12 lat

Nie daj się złapać w sieć, czyli o bezpieczeństwie w sieci słów kilka 11.15 – 12.00 8-10 lat

Od zera do game developera – tajniki tworzenia gier Roblox 11:15 – 12:00 11-15 lat

EdTech w szkole czyli drony w edukacji 11:15 – 12:15 Rodzice i nauczyciele

11.30
11.45

Uwaga leci! – czyli praktyczne zapoznanie się ze Scratchem (warsztaty) 11:45 – 13:15 Rodzice i nauczyciele

12.00
12.15

Design thinking a problemy zrównoważonego rozwoju 12:15-13:00 8-12 lat

Scratch: Tworzenie gier i eksperymentów naukowych 12:15 – 13:45 8-12 lat

“Corgi Łapacz Smaczków” – piszemy prostą grę z użyciem Pythona + PyGame 12:15 – 13:15 15+ lat

12.30

Dziecko i dron – czy to bezpieczne? 12:30 – 13:15 Rodzice

12.45
13.00
13.15

Co widać z satelitów? 13:15 – 13:45 8-14 lat

13.30

Kurs graficzny dla dzieci z programu Photopea 13:30 – 14:30 10 – 15

Jak mieć głowę spokojną i rękę na pulsie – czyli rzecz o bezpieczeństwie dziecka z telefonem 13.30 – 14.45 Rodzice

Jak zamienić narzekania w działanie? Wnioski z czasu pandemii – Hybrydowa Szkoła 13:30-14:15 Rodzice i nauczyciele

13.45
14.00

O zagrożeniach ery digitalizacji i jak sobie z nimi radzić. 14:00 – 14:45 Rodzice i nauczycie

Jak wykorzystać edukacyjny potencjał gry Minecraft? O fenomenie „kanciastej” gry i sposobach wykorzystania jej do nauki programowania i nie tylko. 14:00 – 14:45 Nauczyciele

14.15
14.30